2015. okt 20.

Segítek neked

írta: Németh Szabi
Segítek neked

!Készül a hivatalos Lélekerősítés weblap!

Szia!

  • Elégedetlenség gyötör?
  • Nem ott tartasz, ahol szeretnél, de nem tudod mit csinálsz rosszul?
  • Nem tudsz kiállni saját magadért?
  • Jelentéktelennek érzed magad?
  • Úgy érzed, hogy akaratlanul is, de szinte reflexszerűen menekülsz a felelősség elől?
  • Mindig feláldozod magad másokért, és ez kezd zavarni?
  • Nem tudod feldolgozni a szakítást?
  • Vagy épp nem tudsz kötődni?

Azzal gondolom nem leplek meg, hogy ha azt mondom, hogy az emberek nagyobb bizonytalanságban élik a mindennapjaikat, mint valaha. Ám nálam pontosan eddig tart a káros következmények mantrázása.

Mert aki ebben a rendszerben megtalálja a belső békéjét, annak sokkal több lehetősége van a kiteljesedésre, sokkal több mindent élvezhetsz igazán, mint eddig bármikor az emberiség történelmében. Sőt ahogyan fejlődsz, idővel azt is egyre jobban meglátod, hogy nem is a mostani világ, hanem te saját magadat zárod egy olyan kalitkába, amelyből ezzel párhuzamosan, menekülnél is. Mindössze egyetlen egy dolgon kell változtatnod ehhez, és az nem a világ.Hanem a nézőpontod.

Mert most jó eséllyel hagyod, hogy a külső körülmények, vélemények formálják a világról, és főleg a magadról alkotott képet. Innen már nincs messze az, hogy arra vágyj, amit ezek a körülmények sugallnak. A vágyak egy része pedig mindig beteljesületlen marad, és ez elégedetlenséget, feszültséget, végső esetben stresszt, akár depressziót, boldogtalanságot is hozhat az életedbe.

Az én kiemelkedő képességem

Nagyon hamar meglátom az összefüggéseket, és így azt, hogy igazából te miért is éled feszültséggel telve a mindennapjaidat. Sokszor ezt mi magunk nem vagyunk képesek feltérképezni. Nem csak te, én se. Én is segítségül hívok külső segítséget, ez számomra a meditáció.

Ma nagyon népszerű lett a coach kifejezés. Life coach, mentál coach, karrier coach, happyness coach…

Én a legelejétől fogva elkülönítettem magam ettől a kifejezéstől. A cikkeim is csak azért vannak így “taggelve”, mert így kerestek rá. Én ugyanolyan ember vagyok, mint te. A részletek, összefüggések villámgyors átlátása miatt tudok segíteni neked abban, hogy az életed sínre kerüljön. Hiszek abban, hogy sokunk a bennünk rejlő tudás, értelem, szorgalom, egyszóval lehetőség töredékét használjuk ki életünk során. Ennek az oka pedig egyértelműen a sérült önkép. Te le tudsz írni most azonnal legalább 20-30 pozitív jellemzőt magadról egy papírlapra? Volt olyan, aki felvette velem a kapcsolatot, és 3-ig jutott el, majd nem hitte el, hogy én hogyan mondhatok 10 perc után újabb ötöt róla. Azért mert én, külső szemlélőként, objektíven látom az embert. Nem torzítja a képet semmilyen gyermekkorban, felnőttkorban szerzett sérülés.

Ezért nem te vagy a hibás! Ezt nagyon fontos itt leszögezni, mert sokan éveken, évtizedeken át magukat hibáztatják, ostorozzák. Hogy mennyire nem, az akkor derül ki, amikor ezeket a téged hátráltató blokkokat levetkőzöd a segítségemmel, és olyan szabadságot tapasztalsz meg, aminek a létezésben addig nem is hittél.

Én is voltam Te

Nem létezik igazán erős személyiség, embert próbáló múlt nélkül, ahogyan a vasat is a tűz próbálja meg.

Az emberen van, hogy akarata ellenére áthajt az úthenger, és a biztonság kedvéért még vissza is tolat. Ennek szól az a saját fejből kipattant idézet is.

Mert én magam is megjártam ezt az utat. Pontosan tudom, hogy mennyi fájdalom vár arra, aki eldönti, hogy szembe néz önmagával, és nem folytatja a körülmények, a világ hibáztatását, hanem magában keresi meg az okokat. Ám már azt is tudom, hogy mennyire hihetetlenül felszabadító érzés a másik oldalra megérkezni. Amikor egészséges önbizalommal, reális önértékeléssel, saját önbecsüléssel, minden reggel ágyból kipattintó motivációval rendelkezel, és végre a helyes úton jársz. Nem kínálok se többet, se kevesebbet, mint amit magam is elértem.

Lélekerősírtés, lélek, önbizalom, coach

Valaha boldogtalan ember voltam. Elhiszed?

És akkor most  bemutatkozom pár mondatban: 

A legfontosabbak számomra az emberi kapcsolatok. Mindent megvehetsz anyagi javakért, az ember igazi, őszinte szeretetét sosem. Bármikor vevő vagyok egy beszélgetésre, ha a barátaim hívnak, hogy elakadtak, vagy csak egyszerűen hívnak. Az egyensúlyra nagyon figyelek. Nem hagyom, hogy elfogyjon az energiám, mert az senkinek se lenne jó. Több mindent csinálok egyszerre, mert ebben a sokszínűségben találtam meg önmagam.

Próbálok rendszeresen sportolni, de az élet néha az orromra koppint egy-egy sérüléssel. Most is azt “javasolta”, hogy pihenjek. Van egy 3 éves korom óta fennálló mozgáskoordinációs betegségem, amely egészen a 31. életévemig minden napomat megkeserítette. No nem azért, mert nem éltem teljes életet mellette. Én hittem azt, hogy nem élek teljes életet mellette. Hatalmas különbség.

Szeretek élni, szeretem jóra biztatni az embereket, és arra, hogy merjenek gondolkodni, akár megkérdőjelezni dolgokat. Örök fejlődő vagyok, sokat olvasok. Most épp a versekre kattantam rá, mert nagyon sok olyan finomság van bennük, amely a mai világból már kiveszendőben van.

Önbizalom, önértékelés, önbecsülés, motiváció és a számodra járható út megtalálásában számíthatsz rám.

Szeretnéd megtalálni Önmagad? Akkor bátran vedd fel velem a kapcsolatot: hello@lelekerosites.hu  email-címen!

Szólj hozzá

lélek fejlődés tanácsadó coach lélekerősítő lélekerősítés