2015. dec 16.

Öleld magadhoz a belső változást

írta: Németh Szabi
Öleld magadhoz a belső változást

Nagyon sokan izzadságszagúan szeretnének változni. Megfeszülve, belegebedve az elvárások, teljesítménykényszer okozta béklyóba. Pedig lehet ezt okosabban is csinálni.

be-the-change.png

Semmi nem lesz a részed őszintén, bármennyire is erőlteted, bármennyire is erőltetik rád, amíg azt nem TE akarod.  Ezért nem működik annyi embernél az, amit megpróbál magába verni erőszakkal például önfejlesztő könyvek által. Mert a lélek kidobja azt, amivel nem tud azonosulni. Akkor is, ha az sok millió embernél működik, vagy azt hiszik legalábbis, hogy működik.

Honnan tudom?

Mert mint mindenki, én is beleestem ebbe a hibába saját magam. „Igen pénzt akarok, minél többet most azonnal, gyerünk pénzt keresni. Van pénz…basszus mégsem érzem a lelki békét, hát mi a fene van velem? Nekem semmi sem elég?”

Aztán ahogy fejlődtem rájöttem, hogy azért nem elég, mert én nem ebből vágyok „elégre”, hanem egészen más, szerintem sokkal magasabb rezgésszinten lévő dolgokból. És amióta a szívemet követem, és nem azt, hogy mit sugall a világ, hogy miről kéne azt hinnem, hogy boldoggá tesz, azóta boldog vagyok.

És nem úgy, hogy jaj de jó kaptam fizetésemelést, akkor most 2 napig parti, aztán visszazuhanás. Hanem őszintén, belülről fakadóan. És a legjobb tükör ilyenkor mindig az emberek körülöttünk, akik észreveszik a változást. Valamint azok az emberek, akik hirtelen közel kerülnek hozzánk. Olyanok is, akik eddig a távolból figyeltek csak minket.

Természetesen nem titok, egyesek meg távolabb kerülnek, mert már nem ugyanazon az ösvényen haladunk, sőt annyira eltávolodunk egymástól, hogy először szólongatjuk őket, nem válaszolnak. Majd már elkeseredetten kiabálunk, és az sem hatolja már át a köztünk lévő távolságot. A harmadik fázis, amikor ezeket az embereket örömmel, és hálával a szívünkben elengedjük.

Nem létezik a Szent Grál, bárhol megtalálhatod a te kincsedet

Ne egy helyen keresd az igazságot, mert nem fogod megtalálni. Az igazság, a TE igazságod is ott van az univerzumban, de biztosan nem egy helyen, hanem pontról-pontra haladva egyre nagyobb kép lesz tiszta abból a képből, amely valóban te vagy.

Persze a tempót diktálhatod, de nem kerülhetsz ki pontokat, (úgyis visszavezet téged az élet oda újra és újra) mert anélkül, sose lesz teljes az önismereted, hogy tulajdonképpen mit is keresel az életben, mi is az, ami miatt megkaptad az esélyt, hogy élj.

Azonosulni tudsz a cikkel? Akkor oszd meg kérlek minél több emberrel, hogy az ő napjuk is gazdagabb lehessen. 

lelekerositescover_1.jpg

 

Szólj hozzá

érzelem lélek szeretet felelősség cél tanácsadó coach mentálhigiéné egészséges lélek lélekerősítő lélekerősítés személyes tanácsadó